1 december 2011

Pink blue sky is not the limit.


Så här ser det ut utanför mitt vardagsrumsfönster just nu och ljus är snett.

Morgonen startade jag kring halv 7 gjorde mig frukost för att vara redo till Julkalendern och den ser ju rätt lovande ut så kommer vara uppe och se den i morgon med :)

efter kalendern låg jag bara i soffan och kikade på NyhetsmorgonTv4, 4an är så mycket bättre än SVTs morgonprogram det är så deprimerande haha.
Jag kom på en sak att Nyhetsmorgon är det enda jag ser på Tv, annars kollar jag på internet eller ser serier som vi har, eller så har man 6an på bara i bakgrunden för ljudets skull.
Så vi behöver verkligen inte köpa några fler kanaler för vi har ju ändå inte tid att se på tv ;)

kl 11 ska jag börja tvätta och fram tills dess ska jag skriva in recept i mina recept böcker och diska.

God morgon!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar