23 april 2012

Smoke weed everyday



Skönt beat lixom.
Jag har alldeles för höga förväntningar på sommaren, det är inte bra! har mina föraningar om att jag kommer bli besviken då, så jag måste ändra inställning snarast så jag blir överraskad istället!
Kommer ju jobba större delen av sommaren då jag ska jobba hundra procent på Regnbågen, men det ska bli så himla kul! på sommaren kan man ju hitta på en massa roliga saker med barnen :)

Fy tusan vad skönt det ska bli att klippa sig alltså, jag hade gärna gjort det typ nu, hehe, men det är ju inte så länge kvar nu.

Till helgen så drar jag till Bollnäs med familjen för att hälsa på Ante, Angelica, Moa och kissemissarna :)
ska bli så kul!
kommer dock sakna Andreas, som inte har möjlighet att följa tyvärr, hade varit mys att ha med honom.

Här sitter jag och funderar om jag ska diska först, eller träna först eller sortera mina kläder först?
jag tror jag diska först i alla fall!

Seee ya!

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar