3 maj 2012

Here we are again Through my rise and fall You've been my only friend.


Jag är så himla nöjd med mitt hår!
så himla skönt att ha kort hår och det är ju så himla fräscht, varför envisades jag förut med att ha långt hår? så tokigt.

Dock så ville jag ha det ljusare, men det kommer det ju bli i sommar :)

Idag är jag ledig och jag gör inte allt för mycket, vilket är ganska så skönt. jag hade tänkt gå ut och strosa på byn, sola och sen ska jag laga go middag till min älskling! :)

Jag har då i alla fall haft en jättebra valborgs helg nere i Bollnäs :) vi har ätit gott och haft så trevligt!
Saknar skitungen redan.

Hoppas alla får en toppen dag i solen!

Love.

2 kommentarer:

  1. Satan i gatan så snygg du blev i håret! :D

    SvaraRadera
  2. Aaah, kanske var det därför jag fick duschgelen? Jag såg bara ett kort med texten: "stort grattis...." så jag tänkte jaha, det är för att jag fyllt år? ;) Men fick du också ett sånt, för då var det säkert för att jag var medlem för jag var tvunget visa mitt kort när jag hämtade ut den!

    Ja visst är det intressant! Nu känner jag mig AS-taggad på LCHF, det känns bara jättebra för att jag alltid har velat testa och nu när jag kollat recept och hur man äter så har jag verkligen fastnat :p jag tror att det kan passa mig! för jag är alltid sötsugen annars, så jag tror att det kan ta bort det, det vore skönt! sen verkar allt så himla gott :)

    Vad fint håret blev, vilken förändring! Du passade i det!!

    SvaraRadera