8 maj 2012

Im a hand full ain't I?




Det ser ut som att jag bara bloggar när jag har en ledig dag, hehe

Jag tog i alla fall sovmorgon idag till kl 9 för igår var verkligen en heldag!
Igår var det ju min kära sambos 24 födelsedag och det firades med smörgåstårta, vanlig tårta, kaffe och kaka! och så hade jag jobbat hela dagen och sen var det bara hem och börja göra i ordning! :)
sen när alla gästerna farit så drog jag på mig springarskorna och for ut och sprang en sväng, sen somnade jag gott i sängen efter en dusch!
känner mig alldeles mör idag, men jag hade tänkt träna bort den känslan strax, hehe.

I helgen har vi då haft så mysigt, jag och Andreas tillsammans, vi har sett film, ätit på H2H, umgåtts med Tobias och Cornelia, bakat en massa till kalaset och bara haft det allmänt mysigt.
Och i söndags kom jag med frukost på sängen och paket till Andreas, vi firade hans födelsedag då för att vi skulle få göra det i lugn och ro :)

Dock hade jag värsta otursdagen i söndags...
äggen som jag kokade till frukost blev alldeles för löskokta, fast jag kokade dem precis som jag brukar!
sen var jeansen som jag köpt åt Andreas i present för småa, fast dem var i samma storlek som hans andra jeans..
När jag skulle cykla och pumpa cykel däcken så sprack fram däcket så nu kan jag inte cykla heller.
När jag var och handlade gick påsen sönder på väg hem....
ja fy tusan, tur att bakningen gick bra i alla fall annars hade jag bara velat försvinna genom jorden, dock grät jag en skvätt då allt bara gick fel..

Men idag tar jag nya tag!

Hoppas ni får en fin fin fin dag i SOLEN.

Love.

1 kommentar: