15 november 2012

Breathe.

Jag vill så mycket börja träna igen men det finns ingen tid till det känns det som....
Men jag tror att bra planering kan fixa det och efter jul behöver jag förhoppningsvis inte plugga nå mer matte så då har jag ju bara en kurs i taget, tror jag? Fattade då så.
Så efter jul och nyår får det bli planering på träning och så har jag ju redan färdigt träningsschema :)


Sitter och pluggar matte... Har grym ångest över denna matte, det är bara några veckor kvar till nationella provet och jag får ont i magen bara av tanken...

Men i alla fall så har jag inte fått några jobbdagar nästa vecka förutom helgen då, så jag tänkte sätta mig otillgänglig några dagar för att kunna sitta ner och räkna matte och skriva på vård och omsorgsarbetena, det tror jag kan vara klokt.

Nä bara andas så kommer detta gå vägen!


Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar