14 november 2012

Revolt.

Här ligger jag i sängen och surfar lite medans ett avsnitt SATS rullar på min favvo sovrums tv. Gode så bra har jag det.
Är som vanligt på mycket bättre humör nu än jag var i natt då jag skrev sist.

Andreas har sett Sverige - England och jag har kikat lite jag med, jag tror Zlatan är en Gud eller nått...?

Annars då? Jo jag har varit på Tjejkväll i Nystrand, shoppade 4 pasta tallrikar till, då 8 är ett ganska bra antal att ha :) och så beställde jag 2 förpackningar teljus från Partylight. Det var mysigt att göra något så här mitt i veckan med mamma och moster :)

Sen har jag räknat matte en stund, de blir att göra det i morgon med... Suck!

Jag kom på en sak att det är ganska bra att kunna vara negativ, så länge man inte går till överstyr, för har man varit negativ och pessimistisk så känns det extra underbart när man är positiv och blir då så optimistisk. Sen så tror jag det är bra att visa att man är negativ över något för andra så att saker och ting kan förändras.
Jag är så himla klok!


Nä nu ska jag kramas med Andreas!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar