20 november 2012

Shut up!

Det är serier som Vänner som förgyller min vardag, näst efter alla fina människor och god mat förstås, hehe 😉

Sitter just nu och har ätit lite lunch, stuvade makaroner och stekta ägg, en konstig blandning men det var gott. Nu ska jag dricka upp mitt té och äta upp apelsinen jag har skurit upp!


Var och skrev matteprov nr 2 idag på morgonen och var nervös som tusan, men jag tror det gick bra, känns då så i alla fall, även fast jag inte kan polynom delen, men vem bryr sig om (x-3)(2x+4)....? Jag fattar åssit och inget om de där reglerna.

Men andragradsekvationer är ju faktiskt riktigt kul!

Nu är det bara 1 litet matteprov kvar som handlar om geometri och det kan jag(tror jag..) sen är det det nationella provet och det känns ganska tungt då jag har så lätt för att glömma på en gång!

Sen har jag prov i vård och omsorgsarbete på måndag, så det är bara jag läser på om det! (+ 3 arbeten som ska skrivas innan dess!)


Skönt att jag har tagit ledigt i veckan, så jag hinner med allt, jag jobbar bara på söndag 11.30 - 7.30 nästa dag, sovande natt tack och lov! Hade dock varit skönt att sova hemma då man har prov dagen efter men det löser sig!

Ska bara bli så skönt till jul att inte ha någonting i bakhuvudet hela tiden.

Nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt skolprat, men det är det mitt liv består av mest just nu!

Tänker på lilla Melker varje dag, men jag vet att det bara kan bli bättre! ❤
Och att allt går om man vill, man ska tänka positivt och inte bara se det negativa, bara för att det inte blir som man tänkt sig betyder inte det att det inte blir bra.

Ha de gött.


Love.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar