8 november 2012

Kom nyss hem från 2 timmars mattelektion och det gick riktigt bra faktiskt. Känns rätt bra det här med matten nu, hihi.

Sov som en stock när jag kom hem i morse efter en varm dusch såklart! Huden börjar som klia när man jobbar natt, tror det är ett sätt att visa att den är trött. Och så blir man ju så frusen!

Nu har jag fått helg faktiskt :) för i morgon har jag en del skolgrejer att göra så då kan man inte jobba samtidigt!
I helgen vankas det middag hos Andreas pappa på lördag och sen på söndag blir det födelsedagsfirande av mamma och farsdag firande, med middag och tårta, så mysigt (:
Sen måste jag städa också har inte hunnit göra det i veckan och jag städar 1 gång i veckan, det är ett måste i mitt huvud!
Måste boka tvättid också!!!

Dagens tanke:
Varför kramas vissa bara med en arm?
Det är väl lika bra att göra det ordentligt än halvdant....

Nä nu ska jag äta lite mer pepparkakor så jag blir snäll. Mehe.


Love.

1 kommentar:

  1. Jamen så klart! :) det är det som är det positiva med kompisar som bloggar, att man kan följa varandra även om man inte bor på samma ställe :)

    okej! men jag tänkte att visst går den bra att anteckna på o så? skulle va smidigt med en sån som man kan ta med på föreläsningar och att man ändå har tillgång till allt som på en dator, fast det är i en sån smidig sak... :) som du skrev: allt blir ju mer o mer på internet o via dator nu för tiden! det märks när jag börjat plugga också :)

    åå så roligt att höra! :) men samma här, blir inte att blogga lika ofta nu för tiden när man har fullt upp! men det går bra för dig med plugget va, känns det bra? jag har det jättebra. hade varit mys om du kom förbi någon gång! :) du va lite sugen på att plugga i umeå sen, eller vad var det du skrev förut..? :)

    kram

    SvaraRadera