21 november 2012

The next time I hold you, Im not letting go.

Efter en lång dag med plugg så ligger jag nu i sängen med musik i öronen och slappnar av.
Försöker tänka positivt om det mest, och musik även den som är lite sorglig får mig på bättre humör och får mig att tänka att allt ordnar sig.

Jag har ju som en liten kärlek till det sorgliga och dramatiska. I alla fall i musik och film väg.
Det verkliga livet får helst vara så glatt och positivt som det går.

Har mycket att tänka på just nu, men jag har planerat så mycket som jag bara kan, och det får mig lite lugn.

Ikväll så har Andreas bakat chokladbollar, det var inte dumt med lite kaffe och fika till mitt pluggande. Och sen har jag sjungit ganska mycket, älskar att sjunga och jag gör det varje dag, och det är bra, då underhåller jag min sångröst. Men jag borde jobba på magstödet, det har förfallit.

Jag önskar att jag kunde spela gitarr och piano, att mitt piano stod här och inte hos mor och far, men jag tror ingen vill bära upp det hit, då det väger en hel del...
Men det kommer en dag då jag kan ha det i mitt hem.

Love.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar