11 december 2012

All I want for christmas....





Är att alla ska ha det bra, må bra och att jag ska slippa plugga, i alla fall över jul och nyår...

Idag sov jag inte länge, det är bra nu måste jag ta mig ur den här tröttheten!

Har i alla fall tvättat idag och städat som snabbast, gjort nytt julgodis och pluggat...
är långt ifrån färdig men jag känner att jag ska gå och göra prov i morgon(ett prov som jag skjutit upp för att jag jobbat och legat lite efter...)

Fick genom tankens kraft lite positivt tänk i morse, försökte tänka att det här med plugg är ju inte hela världen, men jag hatar att göra någon besviken, jag tror det är i det min ångest sitter, jag vill inte visa för lärare att jag är dålig, vill inte misslyckas! även fast jag vet att jag är godkänd så ligger det ju där i bakhuvudet att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig om jag bara hade tagit tag i mig själv. men det är Emelie i ett nötskal, sparar allt till sista stund och sen ha ångest och stress ett tag och så blir resultatet halvdant när det hade kunnat bli hur bra som helst...

men jag ska ge min faan på det här nu, för nästa termin kommer bli tuffare än den här om jag gör som jag tänkt, så nu jävlar Emelie får du skärpa dig!

Nu ska jag skriva lite till, men sen blir det att krypa ner i sängen och se Ice Age 4 med Andreas, för att slappna av lite innan det är dags att sova igen.


Den här kjolen vill jag ha, SKA jag ha innan jul så den som är förbi Cubus någonstans och ramlar över denna i storlek 36 ska köpa den till mig(jag betalar ju så klart sen!) för min syster har kollat på Cubus i Luleå men den fanns inte där, så kanske den finns i Piteå? men jag har inga planer att åka dit så om någon ska dit vore det snällt om man köpte den.
Vet annars att GinaTricot ska ha en liknande, kan ju hända BIKBOK också har något..
ska till Luleå på lördag så ska kolla runt lite då, men om det inte finns någon som ser ut typ så här så blir jag lessen...


Trevlig kväll!


Love.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar