10 december 2012

And she never saw the sun again.

Idag är ingen bra dag. Jag vill bara sova, känner ingen ork till någonting.
En lärare som jag hade på gymnasiet som jag ska ha i en kurs nu på usk-utbildningen, har förstört den här dagen ännu mer. Jag minns på gymnasiet så kom hon nästan aldrig ihåg mig och i efterhand när jag mött henne så vet hon inte vem jag är, men de som jag gick med har hon inga problem att komma ihåg. Är jag osynlig?
Och nu när hennes kurs startade så hade jag jobbat natt så hade jag inte möjlighet att komma på första träffen, och nu har hon delat ut ett "straff" till alla som inte var där, på ett typiskt dåligt lärare vis.... Och vem startar upp en kurs 2 veckor innan jul?!
+ det är en distansutbildning så man ska inte behöva komma in till skolan nått och då måste man ju förstå att man jobbar samtidigt..... Besviken är jag.

Sen finns det andra saker som tynger mig. Så nu ska jag ligga i soffan och bara va ett tag... Kanske jag har ork att skriva lite sen.

Love.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar