16 december 2012

Show me how it suposed to be...

Så var den här veckan till ända och det är bara 1 vecka och 1 dag till julafton. Och alla julklappar(nästan..) är inhandlade.

I fredags hade jag riktigt roligt och trevligt med jobbarkompisar och sen blev det lite fest med Andreas och andra man känner.
I lördags åkte jag buss till Luleå(det är verkligen skönt att åka buss, har glömt hur bekvämt det är.) för att köpa julklappar med min syster, och det gjorde vi! Vi sprang runt på massa affärer och pausade en stund på Exotic och åt god thaimat :) (nu blev jag hungrig.....)

Och sen på kvällen då jag kom hem var jag så väldigt trött! Men en p-nap och en dusch gjorde susen, sen kom Miranda hit ochvi drack lite vin och Ale (haha..,) sen for vi på lägenhets fest och sen på hus fest, det var verkligen super kul! Speciellt on the dancefloor, jag och Miranda gillar båda att dansa så då kan de ju inte bli annat än bra.

Idag däremot har varit den tröttaste dagen på länge.... Vi sov till 12 ungefär och sen såg vi 3 filmer på raken i sängen och somnade från och till, haha
Men sen när Andreas for iväg och såg hockey så gjorde jag ett ryck, städade undan och duschade :) nu känns det bättre men blir nog lite svårt att somna ikväll.

Veckan som kommer blir fullspäckad, min almanacka är proppfull med måsten och saker som måste göras och så jobbar jag lite grann på det också!
Bland annat ska jag jobba på Raketen, bästaste Raketen :)


Nä men det kommer lösa sig. If it's not okay it's not the end.


Hoppas ni haft en mysig tredje advent.

Love.













1 kommentar: