7 december 2012

When you hold me Im alive.



jag hejar på Awa hon är så söt, sjunger bra och har världens utstrålning!
dock tycker jag att Benny sjunger jävligt bra, men han är lite tråkig på scen. och Awa är ju ung och han är ju några år äldre så ja... har dock inte följt X-factor nå alls men när jag har sett nån snutt då och då har Awa alltid stått ut.

Har i alla fall pluggat hela dagen idag, men ändå känns det som att jag inte kommer någon vart!
jag pluggade igår också och lagade världens godaste köttfärssås, hehe
Sen på kvällen var Mamma och Pappa här och fikade kollade på hockey, det var väldigt mysigt det borde vi göra oftare <3

och där vann Awa!!! :D


I onsdags så julbakade jag vitchoklad lussekatter och vanliga lussekatter, syltkakor och raider(julgodis) men som alla vet fick jag inte behålla mina raiders för de stod ute på balkongen för att svalna och då passade skatorna på att käka upp det, tur någon fick njuta av det, hehe men det är väldigt enkelt att göra så jag ska göra nya någon dag framöver :)

Alltså det är så härligt när det snöar, jag blir så glad av det, jag var verkligen less mörkret, geggig mark och grus i hela hallen. Det får gärna regna små vita tussar ända fram till jul och till efter nyår med, hihi


Alltså jag är så trött nu för tiden, jag kliver upp och ser julkalendern äter frukost och sen somnar jag igen och skulle lätt kunna sova till 1 varje dag men jag tvingar mig upp kl 9 i alla fall...
men jag vet varför jag är så trött, det är för att jag inte rör på mig som jag brukar, därför jag längtar efter att få börja träna igen. Och sen ligger väl stressen till plugget bakom tröttheten också.




Jag är så nöjd över julpyntet i lägenheten det är verkligen super mysigt, känner att jag verkligen fått till det :)

Nä nu ska jag plocka undan här och göra i ordning för filmmys i sängen, bara vänta på att karln ska komma hem!

I morgon blir det jobb hela dagen till 20.15 och sen börjar jag 6.45 på söndag till 18.30 på Regnbågen så det är då bara kul!

Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar