5 december 2012

Bad news never had good timing.






På natt jobb inatt som vanligt då, har hunnit plugga mycket och det känns bra.
vill bara att det här pluggandet ska ta slut, men loggade nyss in på it's learning och insåg att en ny kurs börjar i morgon och jag som trodde jag skulle få ha uppehåll över jul... så fel jag hade.
men men, det löser sig nog tänker jag!

Har nyss suttit på facebook och kollat igenom mina statusuppdateringar genom åren, där ett tag var jag väldigt poetisk och förståndig, vissa stunder spårade det iväg. Men jag kan inte säga att mina värderingar har förändrats ett dugg, känner i princip som jag gjorde 2009 om saker och ting. Det är klart att jag har blivit en annan person det blir man hela tiden vare sig man vill eller inte.
Jag tycker det är intressant i alla fall och jag blir så nostalgisk för när jag läser vissa saker jag skrivit så längtar jag tillbaka till gymnasietiden, man var både ung, dum, förståndig och glad på samma gång!
och man kommer nog alltid önska att man tagit vara på det mer, men ensak är säker jag ångrar ingenting jag gjorde, bara det jag inte gjorde.



nu är klockan slagen 5 och jag ska skriva det sista på detta arbete(jag hoppas jag hinner färdigt!
och sen ska jag plocka i hop mina grejer och koka kaffe åt Anneli och Carina :)



Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar