21 december 2012

Du är den vackraste jag mött, inte påmålad och falsk som andra.




Var tvungen klicka iväg en beställning på Nelly...
för.. för några veckor sedan så gick alla min byxor som jag använder mest sönder....
så jag var som bara tvungen beställa 2 par nya, det blev ett par Cheap Monday second skin dusty fall och ett par Dr Denim solitare som är riktigt höga i midjan!
Cheap monday är ju mitt favvo märke på jeans så det var ett självklart val, sen har jag hört så bra om Dr Denims leggingsar så, bara hoppas allt passar nu då!

Sen blev det en väldigt neutral nyårsklänning, men jag ska pimpa upp den med lite annat så den blir mer passande för mig ;)
Och så en freebra till den klänningen då det är öppen rygg, bara hoppas den där BH:n funkar då jag har hört lite olika om dem.

Och så en uppkäftig t-shirt precis som jag! haha
(jag får alltid höra att jag är så uppkäftig på fest...dont know why..)


Men just nu sitter jag här på Stranda och slåss med dessa jävla arbeten....
varför ska lärare gör allt så komplicerat? för ute i arbetslivet är de inte så här avancerat ska jag då säga er.

Sen finns det mycket annat som är jobbigt just nu det blir en konstig jul, men jag hoppas jag lyckas få någon sorts ro i kroppen under julfirandet, ge mig styrka.
Sen hoppas jag också att andra som jag tänker på mycket får ha en fin jul och lite positiva intryck.
kärlek <3

Fick ett erbjudande idag som jag måste tänka igenom under kommande juldag, det skulle vara roligt men det finns ju andra saker som man måste se över först.

Har just snört ihop en pizza så nu väntar jag och pappa på att Andreas ska komma och sen är det käk! :)
ikväll blir det jag och skolböckerna tillsammans för evigt i alla evighet.

Imorgon ska jag och Andreas inhandla de sista julklapparna innan jag går på kvälls jobb på bästaste Bågen :)
Sen är det söndag och dan före dopparedan.
och då hoppas jag att jag får färdigt de här arbetena...
sen blir det mys och uppesittarkväll här på Stranda! :D

Såå God Jul på er och Gott nytt år om vi inte hinner höras innan dess!


Love.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar