26 december 2012

Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv.



Vilken fin julaftons bild, haha puss på Daelleman!

Här ligger vi i sängen och ska snart sova för vi ska båda upp till jobb i morgon.
Idag har varit en lugn dag, jag har ordnat med alla julklappar och slängt bort en massa onödiga saker, har rensat bland mina skolpapper och lite annat smått och gott som behövdes.
sen har jag även skrivit lite på arbetena som strax är färdiga.
Andreas har varit borta hela dagen med Tobbe och kollat hockey.
När han kom hem så for vi och köpte skrov på Mix för Grillen hade inte öppet.
gott med något annat än julmat hehe.

Det har varit en bra julhelg med trevliga människor, god mat och julklappar.
Men min själ är inte lugn och det kändes som något fattades mig denna jul.

Jag har fått så många fina julklappar och är så väldigt tacksam för allt.
Jag och Andreas fick även julklappar tillsammans i år vilket var roligt, strykjärn, strykbräda, perkulator, elektrisk knivvässare, gjutjärnsgryta, handdukar, duschhanddukar och så vidare :)

Av Andreas fick jag en prenumeration på Glossybox och fick då min första box på julaftonsmorgonen, väldigt roligt att få ett paket 1 gång i månaden med 5 skönhetsprodukter från kända märken, känns väldigt lyxigt också.
Fick även parfymen från CLEAN som jag ville ha som heter Skin, och oj så den luktar gott!
Och så fick jag Just Dance 4 och det är ju grymt kul! dansade mig svettig på julaftonskvällen hehe.




Jo förresten så vet jag att jag skrev att jag gjort en ny blogg, men det blev så krångligt så jag beslutade mig för att behålla denna.

Det ska bli skönt med ett nytt år, att få lämna det gamla och ta tag i det nya.

Gott nytt år om vi inte hörs av förns då!

Love.

1 kommentar:

  1. Ja vääldigt! :) är det en ipad 2 du har? den har jag! ja, jag hoppas också det! men jag gissar att du inte heller har nåt riktigt "jullov", det märker jag nu när jag sitter och skriver på en hemtenta...så inte får man göra vad som helst på "lovet" haha ;) men jag hoppas vi kan ses också! :)

    SvaraRadera