8 januari 2013

You are pretty.

Då var det ett nytt år och dags att ta nya tag om än man inte egentligen har någon ork att ta de där nya tagen...

Jag ligger i soffan och slappar, har varit hos tandläkaren på morgonen och handlat har jag också. Har nyss städat undan i köket efter att jag gjort keso och bacon pannkaka... Men våran ugn är sämst så den vart konstig men smakade i alla fall bra!

Kl 13 ska jag vara på gymnasiet för uppstart av nya kurser..., och kl 16 börjar jag jobba på Bågen, det är nog de bästa på hela dagen!

Igår var jag på mitt första riktiga pass på ett gym(det under skoltiden räknas inte tycker jag..) jag har ju varit ganska anti gym då jag tyckt att många fått konstiga muskler och kroppspropotioner, men de är dem som använt gymmet på fel sätt. Så om jag hittar rätt från början och får in en fin rutin så ska de nog bli bra, Therese var väldigt bra att ha med sig när man är ny hehe!
Nu vill jag bygga muskler men samtidigt bli smidig och uthållig. Man ska sätta sina mål oändligt högt, för låga mål ger ingen kämparglöd.

Vi körde armar igår med vikter och maskiner, det känns lite grann idag, jag såg till att sträcka ut musklerna direkt när jag kom hem, man vill ju inte se ut som en sån där typisk gymmare med "korta" armar ;p


Nä nu ska jag vila...... See yah later.


Love.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar