18 januari 2013

I could be the one to make you feel that way, I could be the one to set you free.




Den här videon och låten är så jävla grymma! Avicii när ska vi ses utan att du sviker?

Här sitter jag och har just fått på mig nå kläder, har gått omkring i morgonrock och pyjamas sen jag vaknade, har läste specialpedagogik nu på morgonen och ätit frukost i lugn och ro, jag ska läsa lite till och skriva lite till innan jag vid 1 beger mig till gymmet!
är skönt att det blivit varmare ute, behöver man inte pälsa på sig så himla mycket när man ska någonstans.

Igår så var jag på gymmet vid 8 på morgonen med Therese och sen vid halv 10 kom Frida hit och våran plan var att plugga och nog gjorde vi lite grann, men vi surrade mest haha.

Sen idag ska jag laga nå go middag bestående av fyllda paprikor, vi gjorde det för någon vecka sedan med kyckling i och det vara ju super gott! så idag ska jag göra med köttfärs i :)

Sen hade jag tänkt till Stranda till mamma och pappa för att mamma ska få toppa mitt hår och så ska jag sätta om nå blommor och för att umgås så klart!



Jag älskar mitt gröna té och jag dricker det dagligen.


Nä nu ska jag läsa lite till.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar