11 januari 2013

Kämparglöd.

Var tydligen något jag hade i mig, höhö
Känns som att mycket har börjat gå åt rätt håll, men jag tänker inte ta ut för mycket i förskott.

Har fått bra respons på mina arbeten inom Vård och omsorgsarbete, super bra respons, så nu är jag nyfiken på betyget :D
Sen har jag skaffat mig gymkort och det känns bättre än bäst!
Var på putsning av tänderna i tisdags(ingår tydligen i mitt abonnemang) och fick höra att jag har mycket fina och starka tänder, det är ju som väldigt bra att ha bra tänder tycker jag!
Har jobbat med fina människor hela veckan, det är guldvärt!
Har ätit god och nyttig mat senaste tiden...
Haft en riktigt mysig kväll hemma i soffan med Andreas (:
Och det bästa av allt är nog att Få höra att Melker skrattar och är glad, det värmer i hjärtat ❤


Idag efter jobbet så knatade jag till Ok och hämtade ut ett paket från have2have.se med ett par finare vinter stövlar/kängor som jag shoppade på deras rea för 279 kr och dem var jättefina och sköna!

Sen hämtade jag ut ett paket på Ica från Lyko.se med hårprodukter som är tillåtna för balsammetoden som jag ska börja med på söndag, ska bli intressant och kul och se om det funkar, sen måste man ju prova sig fram med produkter, kommer nog skriva här på bloggen om produkter och hur jag tycker om BM då jag kört det ett tag (: kan ju ta bilder också!

Tidigares veckan hämtade jag ut ett paket med mina nya vinterkängor av märket Salomon som jag beställt på sportamore.se och dem är super skön att gå i jag har flugit fram och tillbaka från jobbet ;) hehe


Nä det har helt enkelt varit en riktigt bra vecka om än jag tyckte att den sög i början.


Hoppas alla får en mycket fin och mysig helg!


Love.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar